laupäev, 15. november 2014

Õpikeskkondade kaardistus

Seoses praktikaga viis läbi õpikeskkondade kaardistuse  lasteaias intervjueerides lapsi, lapsevanemaid ja õpetajaid.
Vastused märkisin kohe   paberile koostatud küsimustikule.
Küsitluses osales 5 õpetajat, 6 lapsevanemat ja 6 last.

Soovisin teda lastevanematelt  milliseid veebipõhiseid keskkondi ja võrgustikke kasutatakse seoses lasteaiaga kõige enam.

Milliseid veebipõhised õpikeskkondi ja õpivõrgustikke kasutavad õpetajad ning milliseid kasutatakse koos lastega.

Küsisin ka lastelt milliseid keskkondi nemad arvutis olles kasutavad.

Sain ka oma õppetunni, et unagi ära mine nii keeruliselt  küsimust küsima. Mitu vanemat jäid mulle suurte silmadega otsa vaatama ja palusid lahti seletada mida tähendab veebipõhised õpikeskkonnad ja õpivõrgustikud. Sõnastasin siis oma küsimuse ümber, et milliseid interneti keskkondi nad kasutavad. Selgus, et ega lapsevanemad midagi nii väga ei kasutagi lasteaiaga seoses g-maili mille kaudu suheldakse nii lastevanemate kui personaliga,  facebooki kus igal rühmal on oma grupp, õpetajatega toimub suhtlus silmast- silma, lasteaia koduleht kus nähakse üritused ja vajalikke pabereid, youtube ning google otsingumootor, mängud (otsitakse lastele)

Õpetajate puhul on nendeks allikateks  e-mail, google, facebook, youtube, lastekas.ee, lasteaia koduleht, leht teeme koos ja meisterdajad.

Lapsed kasutavad lasteka lehte, õppemänge (rahamaa,sebran) ja muid Barbie ja lego,  multifilmid, muusika.

Õpikeskkondade kaardistus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar